Tandläkarbesök

Idag har jag minsann besökt den turkiska tandläkaren, några av mina kollegor har pratat bra om honom, så jag behövde inte vara så orolig, men ändå, tandläkaren är ju ingen höjdare. Har ju iallafall problem med en visdomstand för tillfället, som växer helt åt skogen och tandläkaren hemma har sagt att jag måste operera bort den när jag kommer hem "på riktigt". Men iaf, igår hade jag jätteont och problem att svälja ordentligt, så begav mig till tandläkaren idag eftersom det inte blivit bättre. Han kikar lite i munnen och säger "Do you want me to take it away now?", "No no no, take it eeeaasy". Det var jag inte riktigt beredd på, så jag fick smärtstillande och inflammationshämmande istället. Puh! Vi får la se vad nästa steg blir, ta bort den här eller inte . .

Kommentarer
Postat av: Farmor och Farfar

Sommarhälsning från Hårte.

Det är Hanna som skriver.

Vi mår bra här och det är så soligt o varmt.

Fast det vet du ju redan. Så jag ska inte påminna dig igen.

Vi spelar spel, diskar efter maten, solar och badar.

Vi somnar klockan 12 på natten.

Nyss åt vi lunchl, spagetthi o köttfärssås. Gott, tycker vi alla!

Vi ska äta jordgubbar snart, svenska.

Lycka till med tanden.



24 grader varmt /hälsning från farm o farf.



Imorgon kväll åker jag hem (hanna) Lidingö kusinerna åker på torsdag eftermiddag.



Lycka än en gång med tanden.



Jag tycker du ska dra ut den.



gule gule

2009-06-30 @ 14:35:24
Postat av: tess





Vi ska bo på Azak Suite Lägenheter! nå koll på om det ligger bra till? ;)

Postat av: Anonym

Hej!

Jätte kul att träffas. Tack för att du tog dej besväret och kom och hälsade på oss. Det är nog nyttigt för er reseledare att prova på allinclusivelivet...

Hoppas att du slipper tandproblemet nu...

Kram från,

Faster, Pising och Han som alltid slarvar bort sina saker. You know what I mean

2009-07-05 @ 13:17:53
Postat av: tess





jaa men då måste vi ju slå våra kloka ihop!



Vi reser med detur, vet väl inte så mycket om dom men det ska väl gå bra ;)

2009-07-06 @ 11:06:34
URL: http://ninatherese.blogg.se/
Postat av: anna

ungefär hur mycket tjänar man som reseledare `?

2009-07-10 @ 01:17:18
URL: http://maanem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback