Home sweet home

Skattepengarna kunde ju inte tajma bättre! Sådär lagomt då jag har semester, och shoppar som mest här hemma. Nu kan jag ju verkligen fortsätta shoppa med gott samvete. Största problemet är väll att få tillbaka allt till Turkiet, men men .  . hade bara 9,5kg incheckat bagage på hemresan, till och med mamma blev förvånad! Man kanske börjar bli van resenär till slut . .

Åh, det är så himla roligt att träffa alla här hemma igen! Det är rätt tajt schema ändå, men jag har lyckats träffa dom flesta nu. Några kvar, men förhoppningsvis så följer en del med och äter middag imorgonkväll på Church Street. Mums! Och delar av släkten på Hannas student som närmar sig med stormsteg också, blir nog en toppendag, jag hoppas bara att solskenet håller i sig! För solen skiner faktiskt för fullt här i Gävle, nog för att det inte är lika varmt som i Turkiet, men jag njuter . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback