Happy day!

Idag är en bra dag, för idag ska jag minsann flyga hem til Sverige på semester! Weho. Men innan dess, så tänkte jag jobba lite mer på solbrännan, viiiktigt. Så jag ska knalla bort till papsens hotell om en liten stund och lägga mig och glassa i solen. Det ser ut att vara tokigt varmt ute, men jag ska väll inte klaga, för hemma var det väll 9 grader och regn?! Jaja, blir skönt med lite miljöombyte, ska njuta av kylan! För den lär man väll inte få så mycket av i sommar . .

Igår var vi ute, och det är jättebra att äta kebab på vägen hem, då mår man toppen dagen efter! Visst, jag är trött och så, men that's it. Jag måste bättra mig när det gäller fotografering också, har inte tagit bilder på jättelänge. Jag ska skärpa mig!


Ses snart då Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback