Another day at the airport . .

. . och det har varit en tokigt lång dag, känns det som. Åkte till flygplatsen kl. 8.30 och kom till kontoret kl. 19.30. Och pricken över i på denna dag är att jag fick skittelefonen inatt, & börjar kl. 7.45 två dagar i rad nu. Men det är lugnt, för sen åker jag minsann hem på semeeeester! Lovely. Tror jag går på lite lågvarv just nu för att jag vet att jag ska hem, orkar inte riktigt engagera mig till 100%. Det som är trevligt den här veckan är att pappsen är här iaf, dessvärre hinner jag ju inte träffa honom alltför mycket, men han reder sig själv. Spenderade min lediga dag på hans hotell igår, huur gött som helst att flyta omkring på en luftmadrass. På lördag ska jag fixa det sista på solbrännan, så se upp där hemma;) Nejdå, så farligt brun är jag inte (än). Nu väntar jag iaf på att min tvätt ska bli färdig så jag kan hoppa i säng. Förhoppningsvis får jag sova som en prinsessa inatt . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback