Myspys dag

Igår hade jag en riktig höjdardag. Var ledig och hade väll egentligen planer på att sova ut och bara vara. Men efter ett snack med bland annat Ida, så fick hon med mig på utflykten till Manavgat igår, och bra var väll det. Skönt att komma iväg lite från Alanya och bara njuuuta! Båtutflykt på Manavgatfloden med sol och bad. Några uppfriskande dopp i det 15 gradiga flodvattnet blev det också. Kvällen bjöd sedan på ett besök hos Pascha Bay gänget med BBQ-buffé, High School Musical show och Mathias Holmgren som var på besök. Avslutade sedan på balkongen med ett glas vin. En helt underbar dag i goda vänners lag! Precis vad jag behövde för att få lite ny energi.


Båttur

Christopher, Morten & Me

Ida, Bettan & Mikkel

Mathias Holmgren

Kommentarer
Postat av: Mama

Låter härligt det där! Tacka Ida så mycket från mig och ge henne en kram! Här öser regnet ner, härligt, härligt.... Åker nog till mormor ikväll eller i morgon o sedan en sväng till Järvsö, få se om Hanna hänger på. Vi kanske hörs ikväll!

2009-07-20 @ 08:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback