Aj

Dags att börja lyssna på kroppen nu, har haft problem med magen till och från hela veckan. Och igår sa den nej på riktigt, vet inte ritkigt hur jag ska beskriva känslan . . men det svider i magen. Är väll en blandning av stress, dåliga matvanor, alkohol, you name it. Så igår åt jag soppa hela dagen, och idag har jag pasta, en burrito och kex. För kex ska tydligen vara bra för magen, och det här "svidandet". Ja, jag vet inte jag .. det går väll över! Inatt är det jag och servicetelefonen som är kompisar, tillsammans med flygförseningar på 10timmar och 8timmar. Nice! Så jag har inte direkt räknat med att få så mycket sömn.

Annars då? Har varit rätt mycket den här veckan, högsäsongen är ju utan tvekan här. I måndags var det "White Night Party", och det säger väll sig själv, alla var vitklädda, heelt okej kväll. Sen har jag hunnit med ett hårfrisörsbesök, kortklippt är jag nu minsann, men jag vet inte riktigt hur jag trivs i det. Vill helst sätta upp håret jämt för att det är så varmt ändå. Har väll egentligen en skit vecka nu, var på flygplatsen två nätter i rad. Vilket tog rejält på krafterna, och har inte direkt varit speciellt motiverad för jobbet, men det är nog värmen som gör sitt också, är äckligt varmt nu faktiskt .. Blä.

Jag ska nog försöka bättra mig på både bloggfronten och bildfronten . .

Kommentarer
Postat av: Emilie

Hoppas du blir bättre i magen snart!

Tycker du ska lägga ut en bild på ditt nyklippta hår :D

2009-07-12 @ 10:52:39
Postat av: tessa

Det kanske är magkatarr? krya på dig vännen! :)

2009-07-12 @ 12:04:23
Postat av: Elin H

Utan att tveka tänker ju jag på magkatarr. Du måste ta hand om magen ;) Hårt bröd brukar jag alltid knapra på när jag får ont men det har väl du lite svårt att få tag på.

2009-07-13 @ 18:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback