Roadtrip

Idag var det tänkt att jag och mamma skulle ut och ha det gött i solen på en katamaran med gratis dricka och mat, men vädret sa nej så då blev det ändrade planer. Det blev en lång roadtrip runt ön istället, så nu har nog mamma fått se det man bör se när man är här med privat guide. Jättekul att ha mamma här på besök, blev så glad när jag såg henne på flygplatsen i fredags, även fast det kändes som hon var väldigt felplacerad. Men nu är jag van med att ha henne runt omkring mig, så jag vill stoppa tiden. Men vi får njuta och ta vara på dagarna så bra det går nu när hon är här, och jag kommer ju faktiskt hem till Sverige snart också så! Imorgon blir det nog lugnt, ska ta sovmorgon iaf, och sedan ge mig på att tvätta lite granna, har inga rena skjortor för tillfället. Och förhoppningsvis (antagligen inte . .) så skiner solen imorgon, så man kan bättra på brännan, måste ju göra det innan Sverige, vad ska ni annars tro lixom?! Idag har jag minsann gått runt i fleecetröja hela dagen, varma härliga Lanzarote *host*.


Mamma vid El Golfo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback