Couting down til friday . .

Usch, tiden går så fort så jag hinner inte riktigt med och jag kommer knappt ihåg vad dom senaste dagarna har haft att bjuda på! Det är redan tomt efter Emma här på kontoret, men som tur var så kom Pauliina tillbaka från Finland igår, och det är vi väldigt glada för :) Och snart kommer mamma och hälsar på, redan på fredag faktiskt! Och det ser jag verkligen fram emot, det var ju ett tag sen vi träffades nu . . och passande nog har vi en tjej från Nicaragua hemma i Gävle nu så nu har mamsen lärt sig spanska! Och mamma är ju inte av den tysta typen, så det ska bli intressant hur det här utvecklar sig! Men det ska bli roligt, och förhoppningsvis får jag 3 lediga dagar under veckan hon är här :) Idag var det välkomsmöte för dom nya gästerna som kom igår, och det gick verkligen över förväntan och Mariella var stolt över mig, och det är ju alltid roligt att höra. Har haft "utvecklingssamtal" med Mariella inför nästa säsong nu också, och det mesta var positivt och då blir jag så glad, att få bekräftat att man gör ett bra jobb, men jag har lite svårt att ta till mig beröm och vill som många av er vet, att allt ska vara perfekt.

Snart är det dags att ta tag i jobbandet igen, har haft lite siesta nu! Och senare blir det One tree hill-kväll (igen!). Och imorgon är jag ledig, så då ska jag soooooova och inte göra många knop alls, det behövs. Har varit en del nu på sista tiden. Och vet ni vad, bara för att mitt team är så jäkla bra, så ska vi på SPA på torsdageftermiddag!


Den här bjuder jag på! Me & Ida på nyårsafton

Kommentarer
Postat av: tessa

Åh gud så avundsjuk jag blir på christina! Är det på lördagen vi ska fira dig? :) tänkte försöka ta ledigt då! Emilie vill också att vi firar dig på lördagen, så nu är det bestämt! Skynda dig hem nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback