Summerdestination

Oj oj, nu känns det som att jag har jättemycket att skriva. Maybe, maybe not. Idag har varit en jobbig dag, för idag lämnade Mariella oss, och det var gråt och tårar, och jag kommer sakna henne jättemycket för hon har inte bara varit min manager, utan en väldigt bra vän. Men våran nya manager är ju ingen mindre än Pauliina, så det kommer bli jättebra!
Och idag lyckades jag pallra mig iväg till doktorn också, jag tror han blev lite förundrad över varför jag inte kommit tidigare för min hals såg inget vidare ut alltså, men nu ska jag käka medicin i en vecka och på återbesök på måndag. Har lagt ut 37€ på medicin, tur att man tjänar så mycket pengar i det här arbetet *host*.

Annars då? Jag och Janni (våran nya danska guide) var ute i onsdagskväll och drack lite sangria och sjöng karaoke in på småtimmarna, så igår låg jag deckad på en solstol på terrassen hela dagen och lyckades somna 2 timmar i strålande sol utan att ha smörjt in mig, fick en väldigt fin (röd) solbränna! Så det var ju lite klantigt av mig. Och sen var det ju också dagen med stort D igår . . . .

Och nu mina kära vänner, jag lyckades få mitt första hands val så, TURKEY & ALANYA NEXT!
Så fan om ni bokar resa någon annanstans än till Turkiet i sommar nu . . ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Grattis till Turk!

Det blir nog mycket bättre än Lanzarote! Vädermässigt så kan det ju inte bli sämre eller???

När börjar du i Alanya? April?

Hoppas den spanska medicinen är värd sina euron.

Det viktigaste är ju att du blir frisk.

Yl, yl, från Vargarna

2009-02-13 @ 21:42:33
Postat av: sofia

congrats till ditt önskemål, ska bli skitroligt att träffa dig nästa helg. jag har laddat upp riktigt ordentligt :D

2009-02-14 @ 15:50:42
Postat av: Emilie

Åh, GRATTIS! ;D Jag och danne kommer förhoppningsvis att ta en tripp till dig i sommar, hehe.

2009-02-14 @ 16:50:33
Postat av: Maggan

Grattis till Turkey

Blir sakert jatte kul

men klaga inte pa hettan

for da far du aka tillbaka till Lanzarote

2009-02-14 @ 20:42:44
Postat av: Elin H

Haha, tror jag hoppar över ditt tips ;P men grattis så jättemycket! :)

2009-02-15 @ 19:03:01
Postat av: anna

vi ska till turkiet , men du jobbar för f-resor va ?

Postat av: Nathy

Åhh Turkiet är ju så bäst!

2009-02-26 @ 07:58:31
URL: http://nathydemecho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback