Semester

En update skulle väll sitta på sin plats nu tror jag. För det första vill jag tacka för alla gratulationer jag fick i lördags, och ett stort tack till alla som kom hit under lördagkväll, jag tycker om er alla så mycket! Min födelsedag blev något alldeles extra just eftersom jag hade varit borta så länge, och alla nära och kära hade pallrat sig till Gävle för min skull (antar jag :b), dagen spenderades med  födelsedagsshopping tillsammans med mamma och kvällen i goda vänners lag hemma i rosa huset. Många fina presenter, bla. kläder, parfym, hårinpackning, vin, blommor, en dag i kungsberget med linda och SNÖ. Yes, ni hörde rätt, jag fick en påse med snö att ta med mig tillbaka till Lanzarote. Tanken var ju god, men jag tror tyvärr jag får lämna den kvar här . .


LYCKA!


Annars har dagarna sprungit iväg alldeles för snabbt. Söndagen spenderades på stan med lunch, shopping och fika. Igår shoppade jag och pappa loss, en ny kamera och en liten och smidig hårddisk som jag håller på att fylla med massa serier! Sen tog jag bilen till familjen Bäckström-Berg och hälsade på, hjälp vad lilla Moa hade blivit stor! Sen blev det ännu en till fika i stan (bra sätt att umgås på) och självklart en massa snack.


Sötare unge kan man ju försöka leta efter

Dagen har spenderats med Linda i Kungsberget och med skidåkning, jag kan inte ens förklara känslan. Men det var helt U-N-D-E-R-B-A-R-T att stå på ett par skidor igen och backarna var super! Förhoppningsvis blir det lite mer skidåkning imorgonkväll, annars får jag leva på den här dagen länge. Vi hann även med lite shopping på köpis och sedan ett besök på MAX.


Ännu ett happy moment


Kort och gott kan jag säga att jag har det super hemma, och är inte redo att åka tillbaka än . .

Kommentarer
Postat av: tessa

Nej stanna hemmaaa!!! Lördagen, och söndagen, och fredagen, var underbar :)

Postat av: Johanna

Instämmer med Tessa, stanna hemma :) hihi FAst det kan ju hända att jag intar turkiet i sommar;)

2009-02-25 @ 09:08:45
URL: http://lotvallen17.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback