Pisspottsväder

Idag har det varit riktigt pisspottsväder, kallt, blåsigt och jävligt. Och inte nog med det så kommer det världens regnväder på eftermiddagen, och det var ju lagomt kul att gå hem i, såg ut som jag hade duschat när jag klev innanför dörren! Nu har jag i allfall sökt ny destination till sommaren, och det blev såklart Turkiet för hela slanten, så nu håller vi tummarna, jag behöver lite sol och värme!

Och så har ju mamma rest hem också, det var väldans trevligt att ha henne här och jobbigt när hon åkte hem. Men vi hade en väldigt bra vecka tillsammans och jag kommer ju faktiskt hem på semester en vecka snart. Helt tokigt att det redan är februari, tiden rusar iväg. Och ännu en gång vill jag påminna er om att jag är hemma i Gävle på min födelsedag, och då är det party! Men jag vill inte ha några presenter, för jag har tillräckligt med saker som det är . . Måste ju få med mig allt vidare till nästa destination.

Nu ska jag nog placera mig framför en film och sen sova, Natti.


Mamma, Jag & Helena åkte ubåt!

Kommentarer
Postat av: HANNA

Hej!

Vad tråkigt att vi inte kommer träffas, det skulle ha varit roligt om vi kunde ses..................... aja, sånt händer.

Jag har iallafall sökt bamseledarjobb, min ansökan är under behandling så vi får väl se om dom här av sig om ett par veckor...................

Jag är skittrött just nu,

ska nog bara lägga mig och läsa.

GOod luck på jobbet, hörde av mamma att du var grym!!!! YEAH ;d

2009-02-02 @ 18:19:26
Postat av: samuel

vi får väl ta en tripp till kberget när du är hemma! :)

Postat av: samuel

eller åka lite sparkk i stugan vår! :)

2009-02-02 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback