Packtime.

Haha, jag var duktig och packade lite när jag skulle hem och kunde byta ut den lilla väskan här hemma mot en större, så de skulle bli lättare att packa när jag sedan ska byta destination. Men nu har jag shoppat för mycket här hemma, så jag måste ta med både den stora och lilla väskan tillbaka till Lanzarote, well well.  Håller alltså på att packa för fullt just nu, men kommer av mig hela tiden, för så roligt är det faktiskt inte. Imorgon bär det av tillbaka till Lanzarote, blandade känslor är det verkligen, men jag vet att jag får ett varmt välkomnande när jag kommer tillbaka så det är skönt :)

Kommentarer
Postat av: tessa

Åh vad veckan gick fort :/ jag hittade boken jag lånade av dig idag! "P.S Jag älskar dig" Har du varit borta så länge att jag glömt den? Oh well, den är i säkert förvar tills du kommer hem igen ^^ SKYNDA! Puss & kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback