. . .

Nu orkar jag inte mera. Ingen energi till någonting, helst vill jag krypa ner under täcket och stanna där tills, ja, tills när? Jag har ett jävla skitutflyktskompendium som ska översättas till engelska, och sen när har jag varit duktig på engelska, bah. Och jag har ont i halsen, och idag åkte Gunilla och Ida hem på semester, och Mariella lämnar oss om en vecka. Och det var bara too much på flygplatsen idag, inte alls roligt. Som Pauliina sa för någon dag se "Du behöver semester Josefine". Japp, det är nog så sant som det är sagt, för just nu är jag mest less på allt och ingenting.

Jag behövde nog bara skriva av mig lite ikväll, är nog bättre imorgon! Ny dag, nya tag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Håll ut! Snart är du hemma hos Mama! Hasta luego och beso!

2009-02-07 @ 13:36:16
Postat av: Elin H

Håller med Mama! Det är inte långt kvar nu! :)

2009-02-07 @ 23:02:53
Postat av: anna

vad gick du för utbildning så du blev reseledare ?

Postat av: anna

vad gick du för utbildning så du blev reseledare ?

2009-02-08 @ 17:38:39
URL: http://annakraantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback