Dan före dan . .

Ja, det var ett himla gnällandes på mig nuförtiden, men jag har fortfarande ont i halsen. Och det är inte normalt för att vara mig, så imorgon blir det ett besök hos doktorn om jag fortfarande har ont då, jajemänsan. Annars knallar det på ändå, idag har jag haft en riktigt lugn service och sedan öppet hus i barnklubben då jag spelade spel en timme, riktigt trevligt och inte alls för ansträngande. Sen har jag legat på soffan tills nu, då jag måste ta tag i mig själv igen eftersom det snart är dags för service igen, och sedan möte.

Och imorgon är det dagen med stort D, eller något. Alla verkar gå på nålar just nu, men jag är kolugn, vet inte om jag borde vara nervös? Imorgon får vi i allfall veta vart vi hamnar till sommaren, så om ni vill  vill göra mig en tjänst, håll tummarna för att det blir Turkiet nu! (dom brukar ha mycket sista minuten och billiga resor dit . . )

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas på turkiet då :)

Postat av: Matilda

Läste inläggen idag, bah! Har inte vetat att det var tumhållning igår. Hoppas du fick Turkland ändå. Berätta!!

2009-02-13 @ 10:48:31
Postat av: Åsa

Blev det Turk eller? Nu måste du skriva och berätta!!!

2009-02-13 @ 11:30:33
Postat av: Maggan

Tank om det blir for hett i turkiet

maggan























aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaturkiet

2009-02-13 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback