3

Snart är det fredag! Och fredag är en bra dag, för då ska jag minsan åka hem till Sverige och snön (!?). Jag hoppas verkligen att det är bra väder när jag är hemma en vecka nu, är det för mycket begärt? Jag måste ju få lite underbar skidåkning. Och sen vet jag att jag kommer få träffa massa underbara människor under min semester hemma också, speciellt på lördagen då det vankas födelsedagsparty! Åh, jag saknar er alla så mycket, jag ser verkligen fram emot helgen!

Annars känns jobbet rätt tråkigt just nu, händer lixom ingenting nytt, samma lika hela tiden. Men dagarna går och jag trivs väldigt bra med mina kollegor. På torsdag är det möte och sedan mingel hemma hos oss då det bjuds på pastasallad och dricka, och lite grillning för den som är intresserad av det. Ska bli väldigt trevligt, även fast jag måste hjälpa till att laga pastasallad till 30pers och städa huset . . Well well, det får de väll vara värt.

Så, vilka får jag äran att träffa på lördag?! ;)


Jag & Janni och lite sangria

Kommentarer
Postat av: tessa

miiig :D

2009-02-18 @ 01:19:59
Postat av: Emilie

mig ;b

2009-02-18 @ 07:39:12
Postat av: johanna

Jag kommer! men tungan jossan! haha

2009-02-18 @ 21:02:01
Postat av: Elin H

Jag kommer!

2009-02-18 @ 23:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback