Valborgsmässoafton.

Tiden rullar på. Syrran är fortfarande här, jag har varit iväg på studytrip i sisådär 2½ dag till Kemer, Belek och Antalya vilket var mycket trevligt. Hade planer på att försöka hinna träffa farmor och farfar då vi var i Kemer men det fanns verkligen inte tid till det tyvärr, men åker nog dit på söndag istället då jag är ledig. Och sen har jag resten av Lanzarote pallrat sig hit också, jeej! Ida och Mathias, superhärligt att träffa dom igen. Speciellt Ida såklart, har väntat på henne i hela 3 veckor! Vi kommer få en (till) supersäsong tillsammans känner jag. Imorgon är jag ledig och då är det stranden som gäller, om vädret är på min sida så . . annars blir det shopping!

Och så var det ju tydligen valborgsmässoafton idag också .. är ju lite avis på er där hemma faktiskt, hade gärna varit i Uppsala just nu :)

Valborgsfirande i Uppsala 2008


Kommentarer
Postat av: Janina

:)

Postat av: Anonym

Tack. Jo det är bara bra med oss. med dej då?

2009-05-05 @ 08:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback