Turkiet dag 2

So far so good. Jag trivs som fisken i vattnet verkligen, och har gjort det sen jag kom. Det känns så rätt! Efter en resa från kl. 07.00 på morgonen till 04.00 på natten och 5000kr fattigare på grund av all övervikt anlände vi äntligen till Alanya och boendet Lale. Hitills har det varit lugnt och vi har mest knallat runt och försökt hitta till alla hotell osv, och självklart lärt känna dom nya kollegorna, som verkligen är toppen hitills!


Min & Cecilies lilla filmhörna på flygplatsen i Madrid

Imorgon ska vi fortsätta att studda Alanya, ska vara med på service på morgonen och sedan är det Turkisk afton som gäller på kvällen --> massa god mat!


Ute och letar hotell i Alanya

Frågor? Funderingar?
Kom och hälsa på mig vetja!

(Jag måste tillägga att övervikten faktiskt var för 2pers, men mest mig! ;)

Kommentarer
Postat av: sofia

fy fan jossa vad med övervikt :P men man kanske inte ska vara så chockad.. det är ju ändå dig det handlar om ;)

2009-04-08 @ 20:56:45
Postat av: Farmor och Farfar

Glad Påsk! Kul att höra att du "kommit hem", när du kom till Alanya. Vi har lite dimma och tycker det är dags för Kemer-resa; hotell Ambassador. Kerstin har faft sin ikonutställning i Missionskyrkan och den var så vacker. Pappa Pär har lovat oss skjuts till Arlanda den 22 så då blir det lätt för oss med bagaget Nu har vi varit och handlat påskmaten.

Ha det jättebra i påsk. Många kramar och påsk-pussar

Farmor och farfar

2009-04-11 @ 10:59:44
Postat av: Matilda

Tja! Vad kul att du äntligen är framme :-D Kul att det känns så bra! Jag vill verkligen komma och hälsa på i sommar! Det är mitt mål. Puss Hej från snöblaskiga Hemsedal

2009-04-12 @ 16:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback