Stranden

Idag är vi alla halft lediga eftersom vi har flygplats ikväll, och börjar kl. 17. Så nu bär det av till stranden för att jobba lite på brännan! Jag tror jag glömmer bort emellanåt vilket underbart jobb jag faktiskt har . . men senaste dagarna har det gått upp för mig flera gånger hur bra jag har det! Jeej.

På stranden i onsdags

Igår hade vi en riktig heldagsutflykt till det omtalade Pamukkale, tokigt lång bussresa var det och själva Pamukkale var tyvärr lite av en besvikelse, men det var häftigt att ha sett det iaf. Men det är nog inte riktigt värt 12timmar bussresa fram och tillbaka för att se det . . Jag ska lägga in lite bilder så fort jag har dom på datorn. Men nu är det stranden som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback