SKITDAG.

Idag har jag haft en riktig jävla skitdag. Jag hade mitt första pass själv på guide online, och var ju lite nervös såklart. 5minuter efter att jag börjat ringer telefonen och arbetet pågick konstant tills jag slutade. Jag hann knappt avsluta det jag påbörjade, och det blev bara too much. Men efter att jag kom hem, pratat av mig, tyckt synd om mig själv så känns det lite bättre iaf. Men jag känner mig ju inte sådär jättetaggad inför morgondagen, men det är bara att bita ihop . . .


Om blickar kunde döda . .

Kommentarer
Postat av: Martin

Haha, vad kallar vi den där minen? söt? arg? dödande?

2009-04-24 @ 00:26:16
Postat av: Elin

En söt, brun Jossan. Som ser rätt uppgiven och kanske lite arg ut ;)

2009-04-24 @ 09:25:16
Postat av: stefan

haha jossa...för att vara arg så ser du väldigt ofarlig ut :P

2009-04-25 @ 01:32:21
Postat av: hanna

jag har också skitdag!!!!!!!!!!!

men den kanske va värre.



2009-04-25 @ 12:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback