Couting down . .

Idag har jag haft min sista transfer och flygplatsdag på Lanzarote. Lite sorgligt är det allt, men jag såg iaf till att få ha min favoritbusschaufför, Alfredo både till och från flygplatsen. Och han tyckte minsann att jag skulle komma tillbaka nästa vinter, och då sa jag att jag ville nog vara hemma och åka skidor, men han kontrade då med att man kan faktiskt åka skidor här också, fast på vattnet! Han är så gó! Jag kommer sakna våra busschaufförer jättemycket . .


Ida, Antonio, Gabriel, Alfredo, Me

Igår hade jag ledig dag, som spenderades på hotell Princesa Yaiza och SPA. Jag, Ida och Gunilla fick en hel pool och två olika bastu för oss själva, och sen 30min massage, heeeelt underbart. Man borde unna sig massage oftare, det är tur att det är billigt i Turkiet, vardagslyx. Och sen avnjöt jag och Gunilla glass i solskenet, mums.


Ida & Gunilla

Och nu har jag otroligt nog kommit igång lite smått med packandet, och det är väll på tiden eftersom vi ska flytta ut ur villan på söndag, och sova i den andra villan sista natten. Så egentligen borde jag vara liite stressad nu, men jag har packing time på schemat imorgoneftermiddag och är ledig på söndag, så det ordnar sig alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback