Adios Lanzarote - Merhaba Turkiet

Så var det nästan färdigstädad och färdigpackat, har haft fullt upp idag minsann så jag är riktigt less på att städa och packa nu. Fan vad jag grejer jag har! Ska bli intressant imorgon och se hur mycket övervikt jag åker på att betala, jeej. Igår kväll var det party, och även dags att säga hejdå till flera stycken, inte det roligaste alltså och jag har den värsta biten kvar ikväll och imorgonbitti. Men jag säger som min första manager "Vi säger inte hejdå, vi säger På återséende!", I like that.

Snart ska jag ta mitt sista pick och pack och flytta över till villa nr. 2 sista natten, och sen ska vi ut och äta på Lani's ikväll!
Vi får väll se när vi hörs nästa gång, men nästa uppdatering är från Turkiet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback