Vilken soppa.

Jag kunde lika gärna ha jobbat idag, för just nu verkar allting kaos ändå. Vissa har fått sina inbetalningskort och vissa inte, jag har en av dom som inte fått det och det borde ha dykt upp igår. FR skyller på posten och jag har snackat med posten som inte har gjort något fel. Inte nog med det, när jag pratade med FR idag så får jag reda på att jag finns iaf med på deras lista (puh!) men, det är inte säkert att jag får flyga från Arlanda. What?! Jag måste alltså vara beredd att ta mig till Göteborg eller i värsta fall Köpenhamn (en tjej från Motala måste flyga därifrån). Min dator har inte dykt upp på Onoff, jag behöver en ny mobiltelefon och bör pallra mig ner på stan omgående för att hinna med dagen . . Jag kanske ska krypa ner under täcket igen . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback