Today is the day!

Idag ar den stora dagen. Det skriftliga provet ar precis gjort och nu sitter vi och vantar spant pa varat resultat som vi far kl. 13. Och da ar det aven dags for varan sista feedback da vi kommer fa reda pa om vi klarat kursen och isafall vilken som blir varan destination. Manga fragar vad jag har onskat och sjalvklart skulle det vara roligt att hamna pa "long haul" som tex. Thailand, Maldiverna och Kap Verde, men dom flesta platserna dar ar redan tillsatt sa vi far det som ar over. Egypten onskade jag forst, men kom snabbt overens med min larare att det kanske inte skulle passa mig sa bra eftersom dom har manga tunga utflykter och det ar jag inte speciellt intresserad av. Sa till slut sa jag att det inte spelade sa stor roll vart jag hamnar, men helst vill jag inte vara kvar pa Gran Canaria, utan isf hellre Teneriffa eller Lanzarote. Om nagra timmar vet jag vilken sorts guide jag kommer bli och vart jag blir placerad. .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååååå vad kul! Skriv så fort du vet.

Vi kommer och hälsar på.

Kram,

Vargfamiljen

2008-09-30 @ 21:06:57
Postat av: Lisa

Oho, vart hamnar du nu då?? Spännande!

2008-09-30 @ 22:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback