Tisdag, eller?

Jag har fått order om att blogga oftare! Well, jag sitter inte vid datorn alltför ofta tyvärr eftersom vi (fortfarande) har långa dagar, från 8.30 - ca. 18 och jag måste ta mig till ett cafe en liten bit från hotellet för att koppla upp mig på internet. Det är inte riktigt som hemma alltså. Idag har vi haft frågestund hela förmiddagen, allt från frågor om trådlöst internet på boendet till förmåner. Sen hade vi 3 timmar lunch, så ni kan ju gissa vart jag befann mig då! Vid poolen såklart. Morgondagen kommer spenderas på flygplatsen, ska bli väldigt roligt och intressant. Sen ska vi ha feedback samtal med våran handledare då vi kommer få veta hur vi ligger till hitills och få lägga fram önskemål om resmål. Och på torsdag är vi lediga, woho!

Man har ingen vidare koll på dagarna här nere, därav min rubrik. När vi skulle sätta oss med datorerna på lördagkväll sa jag lite (o)klokt "Men det är nog inte så många inne på Msn, det är ju lördag i Sverige". Noll poäng till mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag behöver nog inte ens skriva namn,

men jag fattade inte vad som va fel med att ingen var inne på msn en lördagskväll? :P Sällan vi ;)

2008-09-23 @ 22:54:34
Postat av: Elin

Jag satt också och funderade en stund...sen insåg jag ju hur dumt det var :P Jag skyller på att klockan är mycket :P

2008-09-24 @ 01:31:43
Postat av: Åsa

Kul att allt verkar så bra fortfarande. Det är kul att läsa din blogg, så blogga på du!!!

2008-09-24 @ 19:31:31
Postat av: anna

hur lång är utbildningen ?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback