Storm!

Jag hade stora planer pa att vara duktig och lagga ut massa bilder idag. Men sjalvklart dog det tradlosa internet och da kan jag ju inte anvanda min dator, sa har sitter jag nu pa ett internetcafe utan bilder. Den som vantar pa nagot gott . . Igar hade vi ett feedback samtal, och K sa det jag trodde han skulle saga; han ser att jag kan och ar intresserad, men jag maste vara mer aktiv med att svara pa fragor och presentera gruppuppgifter vi gjort. Pa kvallen blev det utgang for hela slanten! Dom flesta var till samma stalle (vi ar 100pers) och det blev tokparty hela natten lang! Idag nar vi hade varan lediga dag har vi sjalvklart haft regn och blasigt, just nu blaser det storm utomhus. Ska bege mig tillbaka till hotellet nu, forhopningsvis blaser jag inte bort pa vagen . 

 


Gunilla, Jag & Maria

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjabba!



Typiskt att det ska vara dåligt väder när man är ledig.. Men om jag tror rätt så kommer du få sol så att det räcker.. och blir över under dom här månaderna ;) Blås inte bort! KRAM

2008-09-26 @ 22:20:08
Postat av: Alina

Godkväll! Kikar in* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback