Still alive!

Roligt att ni lämnar kommentarer efter er, det uppskattar jag jättemycket! Nu sitter jag återigen här på ett cafe där det är gratis trådlös uppkoppling, tyvärr hinner jag inte komma hit alltför ofta eftersom det är långa dagar på utbildningen och det görs mycket annat. Utbildningen är fortfarande intressant och idag redovisade jag ett grupparbete på engelska inför 50pers, jag var stolt över mig själv efteråt! Igårkväll fick vi prova på vattengympa och leka indianer i bamseklubben, idag har vi varit på ett köpcentrum, det blev dock ingen shopping för mig (förutom lite mat) eftersom jag inte har alltför mycket plats kvar i min resväska, risken/chansen är ju stor att jag får åka härifrån om 1½ vecka.


Igår fick vi även prova kläder, känns lite halvkonstigt att JAG ska gå runt i den fina uniformen om 2 veckor. Jag har fortfarande inte riktigt tagit in att JAG kommer vara reseledare. Tankarna är många just nu, men en sak som är säkert är att dom flesta tankarna är positiva och jag ångrar inte det här för en sekund!



Kommentarer
Postat av: Hanna

hur varmt är det där då? stekhett?

visa en bild på uniformen.

jag gillar uniformer,

speciellt blå.

bra.

2008-09-21 @ 23:34:12
Postat av: Karin

Hallå!

Roligt att höra att du har det bra och soligt.

Tro inte att jag är avundsjuk för jag har också njutit av solen idag! Fiskade imorse kl sju och drack kaffe i soluppgången. Den du!

Kände att jag måste försöka göra dig lite avundsjuk,

för som du vet skulle jag också vilja leka reseledare. Puss och kramar!

2008-09-22 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback