Shaky.

Igår var  en väldigt tung dag, vi hade föreläsning om olika försäkringar för oss skandinavier och det hela var en enda djungel. Som många av ni vet så är ju jag en person som gärna vill kunna allt på en gång, vilket var helt omöjligt igår. Jag tappade humöret och siestan spenderade jag i sängen och tänkte att jag skulle skita i det hela och dra hem. Men efter lite peptalk från några av mina vänner här så kändes det mycket bättre. Idag har vi haft grupppresentation inför 50pers och en videokamera, kan ju lova att jag var lagomt skakig efteråt och mådde illa av nervositet. Ska bli roligt atat se resultatet kl. 14 då vi börjar igen. Idag fyller min rumskompis år så vi får se om det blir lite party tonight, det tar ju emot lite eftersom vi börjar kl. 8.30 imorgon och ska sitta på en buss hela dagen och träna på att snacka i mikrofon, men det är väll bara att bita ihop? Vi hörs.


Jag, Ida & Maria

Kommentarer
Postat av: Johanna

men då Jossan kom för fan inte hem :P Vill inte se din nuna förren tidigast April ;) hihi Kommer att gå kanon för dig ska du se och va inte nervös du är ju skit bra! :D kraM!

Postat av: Anonym

Det här grejar du bra!!!

Vet du nå´t mer var du hamnar efter utbildningen?

Kram, till dej från oss!

2008-09-28 @ 17:24:45
Postat av: Anonym

Det var från Vargfamiljen, den förra kommentaren.

2008-09-28 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback