Pack- & Städdag.

Idag är tanken att jag ska börja packa och städa ur lägenheten. Men vilken ände börjar man i egentligen?! Just nu väntar jag på att mamma ska komma hit och styra upp det hela, egentligen har jag inga problem att packa (om man bortser från att jag alltid tar med mig på tok för mycket) men nu måste jag välja ut dom saker jag kommer behöva det närmaste halvåret (?) och hur fan gör man det? Well, jag lyckades packa för England för ett år sedan, då ska jag väll klara av att packa för varmare breddgrader. .

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej Josefine!

Jag vill bara önska dig all lycka med jobbet som reseledare. Jag vet att du kommer att klara det galant eftersom du är en toppen tjej. Tack för alla trevliga möten på jobbet och vi ses säkert där igen hoppas jag. Ha det så kul och igen lycka till med allt.



Kram från Pernilla och hela Bullerbyn.......

2008-09-16 @ 21:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback