Dan före dan . .

Helt tokigt att det snart har gått två veckor här på Gran Canaria, jag har matats med så mycket information och gjort så mycket under dom här 2 veckorna att det bara snurrar i huvudet. Dom senaste dagarna har det krävt mycket av oss själva och vi har verkligen fått visa upp vad vi går för. I lördags hade vi ju grupppresentation med videokamera, feedbacken var helt okej, jag hade inget vidare kroppspråk men jag pratade klart och tydligt och ingav förtroende! Om en kund kommer och klagar på mögel i sin lägenhet och jag säger att dom inte alls har det, så litar dom på mig enligt min lärare, haha! Gårdagen bjöd på en 7 timmar lång bussresa upp i bergen, tanken med det här var att vi skulle träna på att prata i mikrofon, vi fick 2 minuter var då vi skulle berätta om Gran Canaria, det gick superbra! Det som var dåligt var att jag inte höll stilla mikrofonen hela tiden och pratade för starkt (jag pratade i normal samtalston, så det är ju bara att sänka mikrofonen . .), annars var det positivt, och även här pratade jag klart och tydligt! Flera stycken kom fram till mig efteråt och sa att jag var jätteduktig och till och med reseledaren som var med på bussen sa "Skitbra Josefine" efteråt :) Kan lova att jag gick med ett leende på läpparna resten av dagen ..

Gårdagskvällen var helt tokigt galet bra, vi var bjudna till Garbo's som kan jämföras med Wallmans salonger hemma i Sverige, varje bord hade en egen servitris som man skulle heja på under kvällen då dom uppträdde! Sjukt bra show med sång och dans!

Imorgon har vi prov, och sedan den sista feedbacken då vi kommer att få reda på om vi klarat utbildningen och isåfall också få reda på  våran destination, jag är nervös! På kvällen är det "End Party" eftersom dom första åker härifrån kl. 05 på onsdagmorgon. .  Jag ska försöka hinna med en stund med datorn imorgonkväll så ni får information om hur det gått för mig, men jag kan inte lova något! Nu blev det mycket text, men förhoppningvis är ni bara glada över att få höra hur det går för mig ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja, tack för all info.

Lycka till nu!!! Vad har du önskat för destinationer?

2008-09-29 @ 16:44:21
Postat av: Emilie

Hoppas det går bra för dig! Jag är oxå lite nyfiken på vad du har önskat för destinationer :b

2008-09-29 @ 17:23:50
Postat av: Elin

Håller med de föregående :P Skönt att höra att det går bra för dig =)

2008-09-29 @ 17:55:07
Postat av: tessa

åh vad kul att läsa! Det verkar ju gå skitbra! :)och jag undrar samma sak som alla andra ^^ saknar dig!

2008-09-29 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback