Nu är det snart dags. .

Nu i veckan ska jag börja jobba "på riktigt". Jag ska ha service, ta emot gäster på flygplatsen och hålla i välkomsmöte. Heja mig! Är mest nervös för service, för det ska jag minsann ha själv på två av dom finaste hotellen här, men det ska nog gå bra. Välkomsmötet ska jag hålla i tillsammans med min manager, så det känns skönt, hon är ju rutinerad när det gäller de. Att vara på flygplatsen ser jag fram emot jättemycket! Okej, jag ser inte direkt fram emot att stå flera timmar i ett par pumps, men annars så . . Ikväll ska jag till flygplatsen och studda hur dom gör på det här plejset, tyvärr är planet försenat så det ankommer inte förän ca kl. 00 inatt . . Funderar på att gå hem och ta en powernap innan! Så, nu borde ni önska mig Lycka till inför denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Åsa

Good luck på dej!Du kommer att klara det jätte bra!

Glöm inte att ställa väckarklockan om du ska nanna lite...

2008-10-13 @ 22:53:37
Postat av: tessa

lycka tiill :D

Postat av: Malin

Lycka till! ^^, roligt att läsa hur det går för dej!

Å ja, jag ska försöka slänga upp nån bild på lägenheten med :) Kram!

2008-10-14 @ 17:15:21
Postat av: Matilda

Lycka till!!

Spännande och det kommer du klara fint :-)

2008-10-14 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback