Livet i Playa Blanca för tillfället.

Det blir som vanligt ett snabbt litet inlägg nu, men jag har varken tid eller ork att sitta vid datorn. Förhoppningsvis är det iaf internet på väg till vårat boende, det vore guld. Och apropå boende så har jag lyckats fått ett av dom finaste boendena man kan få. Se och njut . .




Japp, vi har egen pool. De ni! Ingen hemma som är avundsjuk? Näe, jag förstod väll det. För tillfället bor jag med Ida som jag även gick utbildningen med och umgicks väldigt mycket med, känns bra. På måndag får vi sällskap av en finsk tjej, ska bli spännande. Dagarna går åt till att studera Playa Blanca, hotell och olika utflykter (som jag även ska lära mig att hålla i). Jag kommer jobba som vanlig guide, en guide som håller i transfer till/från flygplats, jobbar på flygplats, har service och håller i utflykter i stora drag. Playa Blanca är väldigt mysigt och jag rekommenderar er faktiskt att åka hit, våra hotell är sjukt fina allihopa! Nu ska vi möta våran manager och gå igenom vad vi har gjort under dagen . .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Yksi, kaksi, kolmi...

Vad fint du bor!

Vargarna kommer med Hanna Huliganen i spetsen!

2008-10-09 @ 19:59:19
Postat av: tessa

Men jäklar du :D kommer på studs!

Postat av: Elin

Snuskigt!! :D

2008-10-09 @ 22:21:21
Postat av: Linda

Fan bor du där! villket lyx!!

va längesen jag såg dig inne på msn nu!

saknar dig här! men du verkar ha de helt ok där ;P

KRAMAR!!!

2008-10-10 @ 23:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback