Ledig dag

Idag har jag haft en efterlängtad ledig dag som har spenderats mestadels på stranden. Sov ut och vaknade vid 10, tog det lite lugnt och tog senare en promenad in mot stan, där jag mötte upp Gunilla, Helena & Jesper för lite bad. Dagen har sedan flytit på och nu är det snart dags för lite middag, väntar på att Ida ska sluta för dagen bara. Igår var jag med och studdade en utflykt, ganska lättsam, så förhoppningsvis klarar jag av den när det väl är dags! Sedan var det dags att dra på sig uniformen för första gången, haha! Bild kommer så småningom mailas till dom som är intresserad, eftersom jag inte får lägga upp bild på mig i uniform öppet. På kvällen drog vi iväg till IKEA, det blev storshopping för mig och Ida och vi landade efter att ha shoppat loss på IKEA & IKEA food med ett fyrsiffrigt tal . . men det var det lätt värt! Kaviar var nog bästa köpet. Imorgon är det dags för mig att jobba på flygplatsen för första gången. Jag ska ta emot gäster från Sverige och Norge och sedan ha transfer till Playa Blanca, ska bli riktigt skoj!


 Mer bilder på
http://j0ssa.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!

Vi vill ha en bild på dej i uniformen.Nu ska jag titta på dina bilder på bilddagboken.

2008-10-16 @ 21:02:15
Postat av: Emilie

Jag vill att du skickar en bild på dig till mig sen :D

2008-10-16 @ 21:15:04
Postat av: Elin

Skicka till mig! =)

2008-10-16 @ 23:46:51
Postat av: Linda

jag vill också se en bild!

är den fin?

saaaaknar dig!

KRAMAR

2008-10-19 @ 20:42:30
Postat av: Lisa

Jag vill också ha en bild:)

2008-10-20 @ 22:03:17
Postat av: Malin

Men, varför får man inte lägga upp sån bild för?

Jag vill att du skickar en till mej med! :) Kram

2008-10-22 @ 16:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback