Lanzarote nasta!

Yes, da har man klarat reseledarutbildningen da! Kanns verkligen hur bra som helst och pa fredag drar jag vidare till Lanzarote :) Jag far med mig flera trevliga personer, men jag ar extra glad att jag far med mig Gunilla och Ida, som jag umgatts med jamt har! Jag var en av dom personer som fatt bast resultat pa provet vilket kanns jattekul. Gardagskvallen bjod pa middag och avslutningsfest, alla var sjalvklart pa bra humor och stamningen var pa topp! Efter lite skalande i champagne, aktiviteter och utdelning av diplom drog vi vidare till ett utestalle dar vi bor, men vi trottnade ganska snabbt och drog vidare till Playa del Ingles dar dom har basta utestallet! VIP-soffa och gratis dricka, sa ni kan ju tanka er att jag ar lite trott idag . . Nu har jag semester tills pa fredag da jag lamnar hotellet kl. 10.30 for nya aventyr! Sa nu ar det bara for er att boka en resa . .

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!! Vi har varit så nyfikna idag...

Hoppas att det nu blir bra på Lanzarote. Vi får väl börja att kolla efter resor dit nu...

Vargarna

2008-10-01 @ 17:56:12
Postat av: Lisa

Oh va roligt! Hoppas du får det toppen!

2008-10-01 @ 19:44:04
Postat av: Emma

Okej, jag är hur avundsjuk som helst för att jag aldrig gick vidare från intervjun haha. Men är glad för din skull och det verkar jätteroligt! Ha så kul nu på Lanzarote :)

Postat av: Hanna

börja kolla en resa åt mej då, jag vill åka dit på nyår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyår/januari!

jag vill jag vill jag vill!

på onsdag åker jag till jönköping i några dagar!

2008-10-05 @ 11:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback