20081021

Dagarna knallar på och nu har jag varit borta över en månad. Tokigt vad snabbt tiden går. Har hunnit vara på flygplatsen några gånger nu och haft välkomssnack och hejdåsnack på bussen, det går framåt. Och det är riktigt roligt! Idag har jag varit ledig så det blev ännu en dag på stranden, tyvärr har inte vädret riktigt varit på våran sida idag så det blev inte så mkt bad. Imorgon ska jag först ha service på förmiddagen och sedan iväg och studda en båtutflykt på eftermiddagen, heeelt okej alltså. Och angående bilden på mig i uniform, den kommer . . den som väntar på något gott vettni ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: näe, jag har nyss börjat kolla.. så jag är på första säsonen ^^,

2008-10-22 @ 16:52:07
Postat av: Matilda

Klart jag vill ha en bild!!!!! ;-)

2008-10-22 @ 23:03:28
Postat av: Anonym

Halloj!

Tänk vad du kan lura i de/oss stackars turister!!!

Jätte kul att höra att du trivs så bra.

Varghonan

2008-10-23 @ 18:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback