Och tiden bara går . .

Ja Matilda, nu börjar det verkligen bli dags för lite update! Det har varit så mycket på senaste tiden och allt har verkligen gått upp och ner så jag har varken haft tid eller ork att sitta ner vid datorn, och när jag väl har gjort det har jag inte orkat engagera mig i bloggen. Senaste veckan kommer jag knappt ihåg vad jag har gjort, det har varit en del party men annars har det mest varit service på hotellet och lite flygplats. Den här veckan känner jag mig riktigt pepp och dagen har flytit på riktigt bra även fast den har varit skitjobbig med problem hit och dit ..

Nu har vi nästan precis varit och käkat här på hotellet, buffé är ju heelt okej alltså! Men man äter ju på tok för mycket så nu sitter jag och Helena här och exploderar snart. Och apropå Helena så ska hon flytta in till mig och Ida, för Terhi (våran nuvarande huskamrat) ska flytta till Puerto del Carmen, inte så roligt för vi har det jäkligt bra tillsammans i vårat hus. Men nu får Helena styra upp det här med matlagning hemma hos oss, och vi 3 kommer bli ett himla team alltså, haha, det kommer gå åt skogen! Och apropå team, mitt team - Blanca, är förjäkla bra alltså! Vi är bara 8 stycken (7 stycken från torsdag . .) men vi trivs bra tillsammans och har roligt!


Team Blanca på Kickoffen innan Paintball!

Och av våra danska gäster fick jag idag höra att det var snökaos både i Danmark och Sverige. Och vi hade försenat flyg från Finland pga. snöoväder. Så ja, jag behöver väll inte ens säga det, men jag är jääävligt avundsjuk på er där hemma, och jag undrar hur jag ska klara den här vintern utan snö ..

Kommentarer
Postat av: Elin

Blev väckt av snöplogen kl 04 imorse,avis på det också?:P

2008-11-25 @ 08:38:33
Postat av: Matilda

Skönt att höra från dig! Jag förstår att det måste vara hektikst dagar.. Men ni ser ut att ha riktigt roligt! Ja, här är det faktiskt mkt snö, och om ca en vecka åker jag till Hemsedal. Nervöst men spännande! Kram på dig :-)

2008-11-25 @ 11:37:30
Postat av: hanna

idag köpte jag en canada goose för 6000 laxar, sug på den du!!!!!!!!!!!

2008-11-25 @ 18:04:54
Postat av: Maria

Men hej vännen!

Jajamen, jag åker hem till snökaoset nästa söndag. Ska bli skönt att komma hem och packa om resväskan lite, har med alldeles för mkt sommarkläder, det är ju sviiiiinkallt på teneriffa på kvällarna! Brr! Är det samma på lanzarote?



annars är allt bra, idag är det lördag och olympic day.. riktigt skoj! jag trivs som fisken i vattnet. Hur är det med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback