Trött söndag.

Idag vet jag inte riktigt vart min energi kommer ifrån, jag är tokigt trött för vi var ute igår och sen började jag kl. 8.30. Skitbra planering av mig, vi sa att vi "bara" skulle vara ute till sisådär tolv ett, men stupade inte i säng förän vid halv fyra. Men det var det minsann värt, riktigt trevlig kväll i goda vänners lag och karaoke :) Snart slutar Ida och då ska vi iväg och handla mat, för nu har Helena flyttat in till oss och hon har lovat att hon ska laga mat till oss 5 gånger i veckan! Igårkväll när jag kom hem från jobbet stod maten på bordet, mina kära roomies hade lagat potatisgratäng och kött.
















Första advent idag också, känns verkligen inte som det närmar sig jul här borta . . idag satt vi vid vattnet på en snackbar och käkade lunch och solen stekte på, riktigt härligt. Har börjat lyssna på julmusik nu iaf! Fick inte göra det tidigare för Ida, men idag så . . nu måste jag bara göra ett besök på IKEA också och köpa lite glögg och pepparkakor.

I veckan väntar två stycken lediga dagar och dom är meer än välkomna, och solen får gärna kika fram den också!

Trevlig första advent på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen!

jajamen, jag åker hem till snön på söndag. ska bli mysigt. Ska bli fint att packa om väskan också, måste ta med varmare kläder, det är ju ruskigt kallt här om kvällarna.. hur är det lanzarote?

har ni fått nå semestrar?



Hälsa alla!

Kram

Postat av: tessa

japp! :) en liten fin etta. Bilder finns på bilddagboken. Puss!

2008-12-02 @ 21:42:02
URL: http://theara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback