Kickoff nästa!

Idag har jag haft en riktigt bra dag här på Lanzarote, där jag verkligen gått in för mitt jobb! Haft välkomsmöte och sålt utflykter som smör i solsken, jajamensan. Inatt hade jag servicetelefonen för första gången, det är som att ha ett litet barn som måste passas hela tiden, men som tur var så var den tyst heela natten lång! Kan ju hoppas att det fortsätter så inatt också. . Nu laddar jag för Kickoff som vi ska ha imorgon! Mitt jobbargäng, team Blanca har fått i uppgift att se ut och uppföra oss som Greasegänget under eftermiddagen/kvällen .. och vi är laddade kan jag lova! Ska hem och träna lite snart . .

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tjenare! Hur gick det med Grease - temat? Mkt rosa? Vad hade du på dig?! Kram kram!! :-D

2008-11-13 @ 10:26:55
Postat av: sara satmara

TACK! :)

Dig verkar det inte alls gå någon nöd på ;) Sjukt avis, nu har de regnat non-stop i Märsta flera dagar.. Men de är smällar man får ta. Njut av solen åt mig med! :)

Postat av: Matilda

Men nu börjar det väl bli dags för lite up-date??!

2008-11-24 @ 17:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback