En månad på Lanzarote idag!

Åh, jag blir så glad när ni alla kommenterar så mycket! Fortsätt så, för då blir jag faktiskt mer peppad till att blogga. Jag förstår att ni fortfarande väntar på den där uniformsbilden, men jag har faktiskt inte haft den fina uniformen så ofta den senaste tiden och när jag väl haft det har det varit så stressigt! Men på fredag, då det är flygplats LOVAR jag att ta en bild! Den som väntar på något gott . . Senaste dagarna har knallat på med flygplats, utflykter och party! Tiden bara flyger förbi, och idag har jag varit här på Lanzarote i en månad. Känns verkligen inte som November, idag har vi haft strålande sol och jag har verkligen njutit av båtutflykten jag haft! Och hemma i Sverige har ni snö, jag behöver väll inte ens säga att jag är avis? Fast okej, strålande sol funkar faktiskt det också . . Det går ju iaf inte att åka skidor hemma i Sverige än :b

Den här veckan är det 3 utflykter som står på schemat, 2 lediga dagar, 1 flygplatsdag och en dag då ska jag ska studera en utflykt. Känns helt okej faktiskt. Imorgon har jag en ledig dag och då jag ska njuta av varje sekund och sova, har lite sömn att ta igen . .

Tänker på er hemma väldigt ofta och saknar er! Men ni vet vart jag finns, bara att boka en resa hit, jag lovar att ta emot er med öppna armar på flygplatsen ;)


Helena, Jag & Ida
Dom hjälper mig igenom dom tunga dagarna!


Mer bilder på:
http://j0ssa.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: tessa

en månad bara? Känns mycket längre...

Postat av: Anonym

Du har väl inga tunga dagar???

Båtutflykt är väl inte heller så fel eller?

Umgås du mest med dina reseledarkompisar eller hinner du träffa några andra människor utöver alla tjatiga-gnälliga turister?

Fortsätt att ha det bra och njut av det fina vädret!

Åsa

2008-11-04 @ 20:25:46
Postat av: Maggan Svensson

Du verkar ha nastan lika bra vader som i Florida. Det ar 28 grader har! Reseledare varkar vara omvaxlande och kul. Just nu babysitter jag Martin 3 dagar i veckan

igar spelade jag golf och imorgon malar jag

Hurra for OBAMA

Margaretha

2008-11-05 @ 22:01:04
Postat av: Linda

En månad!! de känns som 3 år utan dig här! :O men du verkar ju ha de bra iaf! =D men de ser inte så varmt ut på bilderna :S jag väntar också på en uniformsbild! och alla andra bilder.. här hemma lunkar de på.. jag jobbar å tränar mest hela tiden.. saknar å shoppa med dig! å de var evigheter sen jag käkade kräftsallad! :P har du använt min present än förresten? eller har den klarat sig? :P

LINDA ♥

2008-11-06 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback