Efter en dag på stranden . .

Alltså, tiden bara flyger förbi här borta. Jag vet inte ritkigt vad jag gör av all tid, eller jo, egentligen har vi faktiskt rätt mycket att göra hela tiden. Det är ju många som tror att vi har ett väldigt glassigt jobb, men nja . . inte direkt. Imorgon är det en ny vecka med mycket service på hotellet, och service har jag inte haft på 2 veckor nu, så det ska faktiskt bli roligt! Det som är mindre roligt är att jag kanske har en av dom tungsta utflykterna på torsdag, och det dagen efter kickoff. Jippijej. Men men, det är bara att bita ihop om det blir så, det som inte dödar det härdar ju som sagt . . Så, kickoff på onsdag! Ska bli riktigt roligt, har väntan på den dagen länge. Vårat team har fått uppgiften att klä ut sig/bete sig som karaktärerna i Grease! Så har ni några superbra tips hur vi ska lyckas och vinna hela skiten, så tell me ;)

Och nu mina kära vänner, har jag äntligen lyckats ta en bild på mig i uniform. Jag har skickat den till några av er, men är det fler som är intresserad så säg till . . Får ju tyvärr inte lägga upp bilder hursomhelst här på bloggen.

Så, jag vill höra vad som händer hemma! Något av intresse borde det ju faktiskt hända?! :)


Halloween
Mer bilder på bilddagboken!

Kommentarer
Postat av: Bergwall

Hej Josefin! Du verkar mår bra där nere! Det är ju trevligt att se! Det ska även bli trevligt när du kommer hem igen!



Det var lite tomt i fredags, vi drack en del sprit hemma hos mig och du hade varit väldigt välkommen. Jaja ha det fint där du är!

2008-11-11 @ 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback