Min nya vän.

Jag har fått en ny vän som är lila. Himla snygg också! Eftersom jag hade begärt nummerflytt av mitt mobiltelefonnummer från 3 till Telia (som genomförs inatt) var jag tvungen att köpa ny mobiltelefon idag. Och det var verkligen på tiden, eftersom jag och min röda kompis varit lite ovänner på senaste tiden. Men nog känns de lite motigt att säga hejdå till röd, för vi har ju varit ett bra team ändå! Och min blåa kompis kommer nog inte användas lika flitigt framöver då min nya lila vän har både walkman & radio . . Färgglada klubben minsann!
image232
image233image234

Kommentarer
Postat av: tess

hej! tänkte bara varna dig om du tänkte söka till den där 1åriga gis utbildningen på folkuniversitetet :P jag och emma var där idag på informationsträff. vi har ju läst gis b, och jag kan säga att vi kunde lika mycket som dom kommer att kunna efter ett år. så utbildnigen hade ruskigt låg standarnd kände det som. Så om du har läst gis b så garanterar jag att du redan kan det som man får lära sig där! :P riktigt synd, ett år hade vart så skönt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback