So I say thank you for the music.

Konserten som jag var på idag gjorde mig så glad. Och jag insåg hur mycket jag saknar att spela. För dom som inte vet så har jag spelat tvärflöjt i flera år, enskild, ensemble & i orkester, men slutade i samband med att jag tog studenten. Jag har spelat så mycket roligt (och tråkigt) och delat så många roliga stunder tillsammans med helt underbara människor som jag spelat tillsammans med. Och det är nog det sistnämnda som gör att jag saknar spelandet så mycket.
Vilket gäng vi har varit genom åren!
image210

Kommentarer
Postat av: Denise

Vad tyckte du om konserten annars då? :)

2008-03-16 @ 15:08:20
Postat av: Johanna

Tjoho! Jag tycker nog du är lite dålig påatt uppdatera bloggen, har du ett liv kanske tillskillnad från mig? ;) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback