Läsning & Chokladbollar.

image217
Vilken slapp dag jag har haft idag. Jag har legat i sängen i stort sett hela dagen och läst, läste en hel bok (på 300 sidor), är helt fast i serien som jag snackade om tidigare om prisjägaren Stephanie Plum. Sen fick jag ett ryck och bakade chokladbollar vilket gick lite sådär då det inte fanns någon matsked, så jag fick gå på känsla (tur att de inte var något mer komplicerat jag bakade) Sen har jag suttit och myst i soffan framför tvn med chokladbollarna.

Efter den här otroligt slappa dagen borde jag ju vara redo för två dagars jobb och avslutningsfest i Kungsberget?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja, jag vet inte jag.
Tror jag vll joba lite först.
//Petra

2008-03-29 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback