Imorgon är en bättre dag.

Nu har jag tappat fästet igen och sjunkit ner i en svacka. Finns väll ingen förklaring till varför egentligen, är nog mest för att jag är lite orolig över vad som kommer hända härnäst då vintersäsongen är över och att jag inte vet vad jag vill. Jag vet att allting kommer lösa sig, men jag har ganska svårt att ta dagarna som dom kommer, vill gärna planera i förväg. När jag får dom här svackorna, det är då jag också känner mig ensam, det finns så många som jag saknar som inte bor i Gävle längre. Jag vet att ni alltid finns där för mig så det bara är att ringa, men det är inte samma sak. Jag måste inse att de kommer inte bli som det var för några år sedan då alla var samlade på ett och samma ställe, jag måste lära mig att stå på egna ben.
image205
Jag saknar er, jättemycket.

Kommentarer
Postat av: petra

Hehe, ja min dotter är lite rolig hon

2008-03-05 @ 18:49:02
Postat av: Tessa

Ååh vad jag saknar dig också!

Postat av: nani

du har mig, och jag fick lägenheten på brunnsgatan idag. skriver kontrakt på måndag. jag finns kvar. stanna kvar med mig :)

2008-03-07 @ 23:47:24
Postat av: Emilie

Saknar dig å!

2008-03-08 @ 17:29:04
Postat av: Lisa

Jajamensan det blev det, men det blev lite struligt i borjan.. Hann se hela iallafall... Lite dalig lottning tycker jag.. Men, men gillade Nordman, men Sibel.. shit halla... Bade Ola och Carola och Andreas var mycket battre!

2008-03-09 @ 10:57:03
URL: http://basiclisa.blogg.se
Postat av: Elenor

haha man kan säga att det är mer en "överlevnadsguide" ;) står de på baksidan av boken och de lät bra haha :P

2008-03-09 @ 19:25:09
URL: http://epb.blogg.se
Postat av: Jessica Schön

Tävling! Vinn en tandblekning värd 3500;- !!!

Läs mer på bloggen! :)

2008-03-10 @ 19:54:04
URL: http://salongjessica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback