Heja svenska sjukvården!

Inte konstigt att man tappar förtroendet för svenska sjukvården. En arbetskamrat till mig  från dagis ramlade igår och gjorde illa foten/benet. Hon fick åka upp till akuten där ortoped-läkaren säger att foten endast är stukad. Men efter lite tjat från min mammas sida (som var med) som vill att det ska röntgas går första läkaren efter en annan läkare, som på en gång säger att arbetskamraten måste röntgas. Denna röntgen resulterar i minst två frakturer och en operation som följd. Behöver jag säga något mer?

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jamen, det ar ju som nar jag ramlade av en hast for 5 ar sen... Jag kunde inte ga pa en vecka, har fortfarande problem med knana och hoften, men det var bara en strackning..

Postat av: hanna

ja det är ju så det er.

läkare är helt dum i huvudet.

undra vad dom lär sig på 7 år på läkrlinjen........................

2008-06-29 @ 12:57:04
Postat av: stefan

"Denna röntgen resulterar i minst två frakturer och en operation som följd." <-- jevlar vad illa, ramlade hon inne på sjukhuset med? :p

2008-06-30 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback