Godmorgon världen.

Den här natten har inte varit rolig. Efter att ha jobbat halva dagen igår, varit på Polhem's student och sedan runt på 3st studentskivor kände jag strax efter 00 att det var dags att åka hem och sova (börjar jag bli gammal som väljer bort en utgång?). Sagt och gjort, tills jag vaknade vid 03-tiden och frös som en tok, mådde illa och hade tokigt ont i halsen. Lyckades somna om efter ett tag och med en filt extra, vaknar upp någon timme senare och kallsvettas istället. Sen har jag sovit oroligt resten av natten/morgonen . . Jag är verkligen redo för en ny dag, som delvis ska spenderas på Ikea med mamma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ooooh vilken tur=) kommer säkert ångra att ja inte köpte fler haha

Postat av: Elin

Lider med dig, verkar höra till att bli sjuk när man ska flytta.

2008-06-14 @ 20:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback