2008-06-01

Igår den här tiden satt vi på flygplanet, känns som att det var jättelängesen. Två helt olika världar. Det är bara att gilla läget här hemma nu och njuta av det fina vädret som det är nu! Drog iväg till grusgropen med Linda och jobbade lite mer på brännan (man måste ju hålla efter nu när man fått lite färg . . ), tog mitt första dopp i Sverige och det var iskallt. ingen turkvärme i vattnet här inte. Sen åkte jag hem och byggde pool med pappa (som fyller år idag, happy birthday) och jag kan ju utan tvekan säga att det är pappa jag fått mitt rätt kassa tålamod ifrån, jag vet inte vem det var som svor mest under byggandet. Imorgon är det back to work som gäller så det börjar väll bli dags att göra sängen sällskap. Night.

Kommentarer
Postat av: Lisa

oh, nu vill vi se bilder o hora ALLT om turkiet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback