Vilken väg ska man ta?

Här är vi nu igen. Vid ett vägskäl. Jag har skjutit upp dom här tankarna länge, men nu börjar det dra ihop sig och det börjar bli dags att bestämma sig för vad Jag vill göra i höst och i vinter. Igårkväll satt och jag längtade bort från Gävle och ville ut på äventyr igen. Orkar jag bryta upp från tryggheten här i Gävle ännu en gång? Eller ska jag ta "den säkra vägen" och stanna kvar här och plugga eller jobba? Ibland finns det för mycket att välja mellan och det är ingen som kan göra dom här valen åt mig . .

Resa? Jobba?
Plugga?


Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag håller fullständigt med dig! baaah

2008-07-15 @ 22:16:05
Postat av: Johanna

Gävle finns ju alltid kvar annars ;)

Postat av: Isa

REEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!! om du inte vet vad du vill plugga. ÅK TILL AUSTRALIEN!!! skaffa jobb o res upp pengarna osv osv osv osv!!!! jag skulle lungt stannat där dom det passat... UNDERBART LAND PÅ ALLA SÄTT och man träffar så otroligt många roliga backpackers!! man e aldrig ensam!!!

2008-07-16 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback