Måndag 21:a juli.

Idag blev det en annorlunda dag på Willys. Jag skulle ju egentligen var ledig idag men vad gör man väll inte för pengar? Kommer till jobbet och upptäcker att vi är 3st sommarjobbare som ska stänga, hm. . vem ska ansvara för växling av pengar, jourkassor och nycklar? Jomen det blev ju jag! Värsta ansvaret, men det gick strålande. Inte nog med det så blev det strömavbrott mitt i ruschen också, toksvart i hela affären. Min och A's dator kollapsade men som tur var funkade dom andras datorer. Men det löste sig för oss också . . En annorlunda dag på Willys som sagt. Imorgon är en ny dag.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart du klarade det :D Snart är du chef där!! :D

Postat av: Åsa Wallgren

Hej igen!

Ett stort grattis till dej imorron på din namnsdag, Jossan.

Vi har det fortfarande bara bra. I morron ska Beccan och Ia dyka med tuber. Vargen ska hänga med och snorkla... Idag provdök även jag med tuber i poolen... Jag ska med imorron och vara reportageteam. Vi får väl se om det blir några bra bilder.

Ha det!

Åsa

2008-07-23 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback