Helgens planer.

Jag har varit lite bekymrad över när jag ska hinna med Hårte i sommar. Eftersom jag bara är ledig 3 dagar i sträck som mest den här sommaren, och drar man iväg till Hårte vill man gärna försöka njuta där några dagar. Men jag får göra det bästa av situationen, så på fredageftermiddag efter jobbet drar jag dit om det blir som jag vill. Tänk vad glad farmor och farfar kommer bli eftersom dom är lite ensamma där för tillfället. Sen drar jag vidare mot Bollnäs på söndageftermiddag och hälsar på mormor, för att sedan träffa mina aupairungar som är i Sverige på besök på måndag! Hur låter mina helgplaner? Kan ju inte bli annat än bra.


Kommentarer
Postat av: Linda

haha jaaa det vart alanya till slut:P.



jaha så det är bra priser genom ving? För när jag tittar så tyckerjag fritidsresor är bättre haha men kanske är bara för jag vill att dom ska vara bättre=) Ska ta och kolla upp det där hotellet, den ligger inte långt utanför centrum va? Så man måste åka taxi.

Postat av: Linda

Okej jag får ta och kolla upp det då. om vi bptt på ligger nog öhh ovanför kleopatrastranden fast ganska högt upp så man får gå en stund där med men ja är inte säker ahha tycker det är så snurrigt med alla hotell :P

2008-07-21 @ 22:53:10
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback