Tågbiljettproblems.

Jag försöker boka tågbiljett till Örebro, men det går inget vidare då det står att dom inte får någon kontakt med banken när jag ska betala. I don't know what to do. Har gjort om hela proceduren en gång nu, så det slutar väll med att jag står med två biljetter i handen och 180x2 kr fattigare snart . . eller så står jag där utan någon biljett alls. Isf kan tågkompaniet slänga sig i väggen.

***

Jag gjorde som så att jag bokade biljetten via SJ's hemsida istället, så nu vet jag ju iaf att jag har en biljett. Det lär väll visa sig på mitt konto imorgon om jag är 180x3 gånger fattigare eller inte . . Spännande!

Kommentarer
Postat av: Emilie

Bra att du har bokat biljett nu iaf ;) hehe. vi ses imorgon, glöm inte att hämta mig på stationen ! :D

2008-01-17 @ 21:00:11
Postat av: Elin

hihi såna problem har jag inte haft :D

2008-01-17 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback